Klädsim

Usch vad tiden går fort...
Jag har fyllt år, fick en jätte fin kitchen aid som är alldeles knall lila =) Har bakat tårta, haft fika både på fredagen den 8.e och sen kom familjen den 9.e. Jimmy Andersson har även vart här i helgen så han fick också vara med och fira =) Han försöker även lära Tova att vissla och det ser ut som att hon försöker härma honom, hon gör munnen till ett O och blåser luft hehe, så söt våran lilla tjej.
Har tre tänder som är på väg upp så hon är lite grinig och somnar lite senare på kvällarna men det har nog även att göra med att Jimmy är här. Ikväll somna hon dock tiiiidigt, 18.20 men då har hon inte sovit någon middag på dagen, utan bara tiiidigt imorse. Då somnade hon sittandes i ett hörn nedanför soffan så det var bara att lägga upp henne i soffan istället.
Hon tycker också att Bamse är väääldigt intressant och går och slår på han hela tiden, eller ska pilla på tassarna m.m.
Och sen är det bara mammas (min) mat som duger, annars vill vi inte äta hehe =)
Hon fick låna mina nycklar och nu har jag äntligen, 2 dygn senare hittat dom igen som tur är, så nu har vi knåpat ihop en egen nyckel knippa åt henne med nycklar som inte går någonstanns =)
Vi har även badat idag och hon fick väääldigt bråttom. Tänkte jag skulle hälla upp vattnet först i baljan och sen klä av henne men hon hade visst inte samma åsikt som mig så hon gick i baljan med kläderna på, och sen vart hon arg när jags kulle klä av henne för då skulle ju hon leka. Hehe vårna älskade lilla sötnos, hon livar verkligen upp dagen för en och man kan inte få nog av henne. Man vill verkligen va med henne all hennes vakna tid (nästan iaf, kanske inte alltid så kul att kliva upp kl 5 men annars så)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0