Usch!

Blivit så himla dålig på att blogga men det har vart så himla mycket. Både possitivt och negativt.
Bamse har fått flytta till Sveg, så han ska få mera uppmärksamhet och vara nr.1. Han förtjänar mer än vad han får här hemma. Räcker inte bara med promenader. Men ha nverkar ha det toppen än så länge iaf.
Mamma och mormor passade Tova undertiden när jag och Jesper åkte dit. Var borta hela 12 timmar från prinsessan. Var lite jobbigt men hon hade det toppen och det var en massa mms jag fick för att se att hon hade det bra. Dom åt massa god mat, jordgubbar, var och shoppa loss på barnaffärerna så hon fick massa leksaker m.m.
Sen har vi även lekt massa med Anna och Albin också som vi brukar, och även Linda och Freja. Igår (tisdag) var det super varmt och skönt så då fullde vi poolen på baksidan så barnen fick bada och leka nakna. Det tyckte Tova och Freja var super mysigt medans Albin är lite mera försiktig.
Tova har även somnat senare sista tiden, rutn kvart över åtta, halv nio. Och även hela förra veckan så vaknade hon vid 6.30-8.30 så vi har fått massa sovmorgon och så. Men dessvärre är man ganska trött på kvällarna och orkar varken blogga eller något, men nu har jag sett att man kan blogga på mobilen så det får jag nog börja med så ni kan följa henne lite bättre igen.
Förra veckan var vi även på dagis och hälsade på igen för att se både inne och gården igen. Albin, Tova och förhoppningsvis Freja ska gå på samma avdelning när dom börjar på dagis den 15 augusti. Ska bli så kul för dom men inte lika kul för mig...Kommer nog ha lite ångest för det, eller det har jag ju redan ;) 
Får väl se om det blir Junsele över midsommar också... 


Här kommer lite kort på vårat bustroll, bla hennes första fläskläpp ;)
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0