En tripp i kista

Idag har vi ju som sagt vart en sväng i kista som vart si så där i 3 timmar, undra vart tiden  tog vägen, kändes inte ens som en timme, men men det var trevligt =)
Vi handlade dock inget, men det gjorde Anna. Sen fick barnen leka i en lekhörna med massa madrasser m.m. som dom har borta vid barnaffärerna. Sen vart det lite mat på det, Tova åt väl upp halva ena brödet från Annas hamburgare hehe. Sen snodde hon "mat" från Ronjas hand också. Grr elak unge vi har :P Sen hamnade vi på affären G Star och där  ville Tova inte sitta i vagnen längre utan då skulle hon springa runt i affären och titta på allt. Pojkarna som jobbade där log så fort dom såg henne gå förbi och när dom sa hej så vart hon  blyg och fortsatte åt ett annat håll. Sen fick hon fär sej att hon skulle springa ut från affären också, inte ett dugg rädd är hon. Sen slocka nog som en stock i bilen på vägen hem och sov i ca 2 ½ timme tills hon vart väckt av att Bamse skällde på dörren och Tovas farfar kom.
Hon somna för ca 1 timme sen nu och jag har hunnit få i mig lite middag. Tror jag också ska natta snart så får vi ta hand om allt imorgon för jag är alldeles för trött för det idag som vi klev upp halv 5. Men ajg tycker inte om att lämna saker framme och inte allt är fixat till dagen efter. Tex inte tagit hand om disken, plocka i och ut diskmaskinen, plocka i och ur tvätten/torktumlaren, plockat undan på golvet, plocka upp tvätten m.m. Hatar att lämna saker ofärdigt, men ibland måste man nog tillåta sej att göra det också...

Imorgon måste vi åka till barn affären och "visa upp" vagnen som en söm har gått upp och dom måste fixa det, det måste ju gå att reklamera? Det är inget jag har orsakat ju... Men men hatar att bråka med personal om saker och ting. Gillar inte konflikter... Så vi får se hur det slutar med det imorgon hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0