Sammanfattning

I fredags kom svärfar och Barbro hit och stannade till lördag eftermiddag. Gick en sävng till dagiset så dom fick se vart hon ska gå någonstanns och sen tog vi det bara lugnt.
I söndags kom Matte, Sussi, Jompa, Vick och John hit och käka tårta och firade Tova och så fick hon en jätte söt pressent. En leksak som splar, pratar, räknar m.m. Jätte bra!
Igår skulle vi träffat Anna med Albin och Linda med Freja för att leka ute men när dom va klara skulle vi äta lunch och gå ut med Bamse och då somnade hon precis när vi kom utanför dörren så då vart det inge lekande =( Sen när Jesper kom hem åkte vi med vagnen till Barnens hus för att lämna in den som en söm gått upp i sufletten. Sen vart det hem och laga lasagne som vi åt.
Idag har vi vart ute och lekt med Anna och Albin, men det började blåsa så så vi gick hem till dom istället och åt muffins som jag gjorde i helgen. Barnen började bli trötta så strax efter 11 började vi klä på oss för att gå hem och äta lunch och sen gå ut med Bamse, men då slockna hon på en sekund på vagnen så det fick till att gå en promenad med Bamse först istället och hon sover än 1 timme och 15 min senare. Hmm, vart inge bra med hennes lunch idag men men hehe hon har haft roligt iaf tror jag =) Så nu har jag för en gång skull ätit i lugn och ro medans hon sover, var såå skönt =)

Näe nu ska jag se lite på tv tills hon vaknar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0