Solen tittar fram


Har jag berättat om Tova nya påhitt? Stoppa maten i öronen istället för i munnen! Hon tycker det var en super bra ide men jag håller inte riktigt med om det hehe. Men man kan ju knappt hålla sej för garv när man säger till henne och får hon inte stoppa det i öronen så kastar hon ner det till Bamse. Påhittig tjej!
Hon har vart lite trött fortfarande, sov först en timme på för middagen igår och sen 3 timmar på eftermiddagen. Vakna halv 5, då åt vi lite, lekte, gjorde henne nattfärdig, gick ut med Bamse och sen så somnade hon i soffan vid 8-tiden. Sov enda till 5 utan att vakna en enda gång och det är super bra som hon sovit oroligt nån vecka nu...
Så vi tar det nog ganska lugnt den här veckan så kanske hon återhämtar sej och det blir finare väder så vi kan va ute och leka. Men imorgon ska vi till leklandet och busa med några till, det ska bli jätte kul, men vet inte om dom kansek är för små för det ännu... Ihelgen ska jag försöka få Jesper att hitta på något med Tova själv så jag kan bara slappna av och va lite för mig själv tänkte jag och på söndagen ska vi hem till Tony och Petra som hon fyller år. 
Har hittat massa fina kläder vi ska handla till i vår åt Tova, så skönt att det görs lite mer nu än bara Hello kitty som vi inte gillar det. Det ska vara lite tuff och inte så mycket krims krams på =)
Ser nu att solen tittar fram, hoppas temperaturen stiger lite också, när jag var ute vid 8 så var det -6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0